Firemní Facebook: Plky, zábava nebo místo pro kvalitní konverze?

Co je víc, plky nebo prachy? Jaký má význam patlat se se stránkou plnou fanoušků, kteří nekoupí ani fazoli? K čemu vlastně potřebuje firma facebook stránky? Jak se dá brandovat a prodávat současně? Jak vypadá zábavný obsah, který vede k obchodu? Seznámím vás s metodami, kterými dosahujeme pro naše klienty, většinou malé a střední firmy pozoruhodné konverze.

Přednášející

Milan Tříska

Milan Tříska

Vášeň pro Facebook a sociální sítě. V marketingu se pohybuji 20 let a s radostí pozoruji jak se on-line svět konečně stává součástí přirozené marketingové komunikace a zvláště té guerillové, kde musíte každou korunu šestkrát obrátit než ji pošlete dál. Jsem nadšený z možností,které přináší především Facebook malým firmám a činí je v komunikaci konkurenceschopnými i těm největším. Nemám rád dogmatiky a paralelní monology namísto diskusí. Spolu s Honzou Nachtigalem vlastníme společnost INT,s.r.o., firmu malou, ale plnou tvořivých kolegů schopných hledět na věci nově .