PPC kampaně - spravujte kampaně správně aneb Konkrétní postupy optimalizace

V přednášce si blíže rozebereme konkrétní optimalizační postupy pro efektivnější správu PPC kampaní. Tyto postupy budu pro lepší představu vysvětlovat na příkladech konkrétních kampaní. Mým cílem není odpřednášet vám teorii. Mým cílem je praktická ukázka toho, co nastavit a co je nejdůležitější sledovat. Řekneme si, kdy, jak a co vyhodnocovat a měřit. Podíváme se na to, jak si celkově rozvrhnout práci s kampaněmi. Školení se bude týkat následujících témat:

1. Správný návrh struktury PPC kampaní.
2. Jak strukturovat reklamní účet pro lepší správu a výkon?
3. Co vše musím napojit pro kvalitní vyhodnocení kampaní?
4. Jak pracovat s různými shodami klíčových slov?
5. Co je to skóre kvality? A jak s ním mám pracovat při optimalizaci?
6. Nastavení automatických skriptů pro sledování chybových vstupních stránek a evidence skóre kvality v čase.
7. První optimalizační kroky u nové kampaně. Na co si dát pozor?
8. Lepší práce s novým Adwords editorem.
9. Usnadnění správy kampaní pomocí vzorečků v Excelu.

Přednášející

Jakub Kašparů

Jakub Kašparů

V PPC systémech se pohybuji 6 let. Poslední 2 roky se starám pouze o pracovní postupy a školení zaměstnanců při správě reklamních účtů. Často provádím audity kampaní, připravuji možné efektivnější pracovní postupy při správě kampaní v naší společnosti. Více si o mě můžete přečíst na našem firemním blogu http://lynt.cz/blog